خبر
 

جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات

هرقدر هم که قیمت طلا و جواهر بالا برود باز هم نگاه‌های مشتاق نمی‌توانند مقابل ویترین سحرآمیز و خیره‌کننده فروشگاه‌های زیبای جواهر فروشی مقاومت کنند. برق محسور كننده جواهرات پیر و جوان نمی‌شناسد، آن هم  وقتی كه پای ظرافت جواهرات دست‌ساز در میان باشد... ما هم برای پاسخ گفتن به حس زیبا دوستی شما بر آن شدیم تا سری به یکی از بهترین گالری‌های جواهر بزنیم و گزارشی از جدیدترین طلا و جواهرات دست‌ساز تهیه کنیم. نمونه‌هایی که در این صفحات می‌بینید از جدیدترین طراحی‌های گالری «تهرانی» و گالری «سنگ» است که مشابه‌شان را در جای دیگری نمی‌بینید.
 


جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
منحصر به فرد باشید

این انگشتر بسیار زیبا با درخشش سنگ‌های رنگی و طراحی زیبایش جلوه منحصر به‌فردی به دستان شما می‌دهد. 727/3 قیراط سنگ های رنگی در این انگشتر کار شده و وزن طلای آن 63/8 گرم و 52/0 صوت هم برلیان دارد. این انگشتر به دلیل طیف رنگی موجود در آن به انگشتر مولتی كالر معروف است.
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
بازی رنگ‌ها 

86/27 قیراط ازسنگ‌های  رنگی گارنت،آماتیس، بولوتوپاز، سیترین، پریدوت با طیف رنگی متفاوت در کنار هم این آویز زیبا را به وجود آورده اند. وزن طلای این آویز 700/33 گرم و برلیان موجود در آن 41/3 قیراط است. این مدل به آویز بولگاری شهره است.
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
موجی از رنگ

این دستبند با سنگ‌های رنگی مزین شده و یکی از کارهای بسیار زیبای جواهر است.98/14 گرم طلا ،76/2 قیراط برلیان و 60/13 قیراط وزن سنگ‌های رنگی به کار رفته در این دستبند زیباست. این دستبند به دلیل طیف رنگی كه در آن موج می‌زند به دستبند مولتی‌كالر شهره است. 
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
مینا روی دستان شما

روی این حلقه‌ها مینا کاری شده و طراحی آن طوری است که متناسب برای تمام رده‌های سنی به خصوص دختران نوجوان و جوان است. برای جلوه بیشتر بهتر است که این 2 حلقه با هم انداخته شوند. این حلقه‌ها حدود 500/4 گرم طلا و 5 0 / 0 صوت برلیان دارند. 
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
خاص بودن همنشینی یاقوت و مروارید

 برای خانم‌هایی که دنبال یک سرویس خاص هستند، این گزینه انتخاب خوبی است. ترکیبی از یاقوت قرمز و مروارید این سرویس را خاص و چشمگیر کرده است. وزن طلای این سرویس: 180/41 گرم، 99/2 قیراط برلیان ، 22/4 قیراط یاقوت قرمز و 6 مروارید استرالیایی درجه یک است که در مجموع تشکیل‌دهنده این ست زیبا شده‌اند.
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
برای آنهایی که صدف دوست دارند

این نیم ست زیبا هم از طراحی‌های جواهری تهرانی است که برای دوستداران صدف طراحی شده است. وزن طلای به کار رفته در آن 990/45 گرم،76/3 قیراط وزن برلیان آن و 40/48 قیراط صدف دارد. 
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
یاقوت چشم نواز

ظرافت طراحی این آویز از یك طرف و چشم‌نوازی یاقوت كبودش  از طرف دیگر زیبایی آن را دو چندان كرده است. اما این تمام ماجرا نیست، یاقوت كبود این آویز از یاقوت‌های سیلان است،  یاقوت‌های كبودی كه به دلیل تمام شدن معادن این سنگ در شمار سنگ‌های طبیعی  نایاب قرار دارند. این آویز هنر دست است و  وزن طلای به كار رفته در آن 18 گرم و 890 صوت، یاقوت كبود آن 9 قیراط و 35 صوت و مجموع برلیان موجود در آن هم یک قیراط و 34 صوت است.
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
تنیس برلیان‌ها چشم را خیره می‌کند

سرویس تمام برلیان مدل تنیس:  اصولا سرویس‌های تمام برلیان همیشه طرفداران زیادی دارد و هیچ وقت هم از مد نمی‌افتد. وزن طلای این ست زیبا: 760/34 گرم است،58/3 قیراط برلیان مرغوب سفید تمام تراش هم در آن به کار رفته است.
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
زمردها می‌درخشند

این گردنبند كه بدون شك زیبایی خیره‌كننده آن چشمان شما را هم محسور خودش كرده،  هنر دست است با طراحی‌ای كاملا كلاسیك. مجموع وزن این گردنبند 33 گرم و 390 صوت است. وزن برلیان موجود در آن كه به دلیل پاكی‌اش در شمار برلیان‌های درجه یك قرار دارد یک قیراط و 38 صوت و مجموع وزن سنگ زمرد آن كه از سنگ‌های درجه یك كلمبیایی است 4قیراط و 72 صوت است.
 



جدیدترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات
 
ماه‌تان را همراه خودتان داشته باشید

آویزهای ماه تولد مدتی است که طرفداران زیادی پیدا كرده‌اند. این آویزها که سنگ‌های آن نماد یک ماه در سال هستند به عنوان یک آویز همیشگی یا برای هدیه روز تولد با استقبال بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده‌اند. این هم پیشنهادهای ما برای هم سو شدن با سلیقه شما...(تمام آویزهای پیشنهادی ما ترکیبی از طلا، سنگ ماه تولد و 4 0/ 0 صوت برلیان است)

  •   سنگ آماتیس بنفش برای متولدان بهمن‌ماه است که این آویز 5/5 گرم طلا دارد.

حدودقیمت: 980 هزار تومان  

  •   سنگ اپال آبی سنگ متولدان مهرماه است که در این آویز 4 گرم طلا به کار رفته است.

حدودقیمت: 770هزار تومان  

  •   کوارتز صورتی سنگ معروف متولدان اردیبهشت‌ماه است. در این آویز زیبا 5/3 گرم طلا به کار رفته است.

حدودقیمت: 730 هزار تومان 

  •   سنگ کوارتز سفید مخصوص متولدان فروردین ماه است که حدود 5/5 گرم طلا دارد.

حدودقیمت: 990 هزار تومان  

  •   سنگ چشم ببر نماد متولدان خرداد ماه است که این آویز 5/3 گرم طلا دارد.

حدودقیمت: 700 هزار تومان 
 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین