خبر

اثرات مثبت طلا و نقره بر ارگانیسم بدن

استفاده تزئینی از طلا و نقره برای درمان برخی بیماری‌های جسمی و روانی موثر است. طلا برای آقایان مضر است و برای خانم‌ها مفید.

 

پژوهشگران معتقدند كه از نظر پزشكی، طلا بر روی گلبول‌های قرمز خون مردان اثر‌گذار است و سیستم ایمنی بدن آن‌ها را دچار اشكال می‌كند. ضمن این‌كه به راحتی به‌صورت یون‌، از پوست مردان عبور می‌كند و كبد را مختل می‌نماید. طلا در سال‌های 1927، برای درمان آرتروز و كاهش درد مفاصل زانو نیز استفاده می‌شده است.

همچنین تحقیقات دانشمندان در سال 1970 نشان داد كه استفاده طولانی مدت از طلا باعث عقیم شدن مردان می‌شود. طلا بر روی ناهنجاری غددی و عصبی، تأثیر مثبت دارد و فشار عصبی خانم‌ها را كاهش می‌دهد
بر‌اساس نتایج تحقیقات دانشمندان طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را تسریع کرده و نقره، بر عکس آرام‌بخش است.

به‌نوشته روزنامه روسی "وزگلیاد" طلا می‌‌تواند به رفع بیماری‌های قلبی کمک کرده، فشار‌خون را پایین بیاورد و نقره فشار خون را بالا می‌برد.

به‌همین دلیل است که در طب سوزنی شرق، برای بخش‌هاي مختلف بدن، از سوزن‌هاي طلا و نقره استفاده می‌شود.
دانشمندان بلاروس توصیه کردند، افراد دارای زخم معده و یا بیماری‌های دیگر معده، از طلا استفاده کنند و اشخاصی که عصبانیت و تند خویی دارند، نقره به‌کار ببرند.

همچنین سیاه شدن حلقه طلا برروی انگشت دست، می‌تواند نشانه بیماری صاحب آن باشد.
پزشکان، استفاده آلیاژ مرکب از طلا و نقره را توصیه نمی‌کنند و به استفاده مجزای آن‌ها اعتقاد دارند.
در ضمن استفاده طلا برای مردان به‌علت تشعشعات طلا مضر بوده و برای زنان سودمند است و دین اسلام استفاده از طلا را برای مردان، مواجه با مشكل می‌داند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین