خبر
 

رقابت شركت‌هاي مشهور در عرضه جواهرات

تابش نور خورشید یاقوت قرمز را چنان پررنگ جلوه‌گر می‌کند که ترکیبش با طلای زرد 18 عیار دست‌بندتان، به راستی مسحور کننده است. یاقوت در تمامی آثار "روبرتوکوین Roberto coin" سمبل جاودان عشق، سعادت و شجاعت است.

از دیرباز انسان به قدرت و نفوذ خلسه آور سنگ‌های قیمتی در رنگ آبی هوس انگیز سفایر، سبز حیرت برانگیز زمرد و درخشش شیفته کننده الماس و جلوه لطیف و ملایم مروارید، پی برده است. 
طبیعت به ما سنگ‌های قیمتی بسیاری را در قالب هر رنگی از طیف رنگین کمان ارزانی داشته است تا خود را با آنان بیاراییم؛ از این رو به ویژه در این فصل از سوی مراکز مشهور طراحی جهان طراح‌های زنانه جذابی ارائه می‌شود که حتی نظر سخت گیرترین افراد را به خود جلب می‌کنند. این شگفتی‌های جواهر نشان که از طبیعت، هنر و معماری و حتی دنیای مد الهام گرفته‌اند صورت برجسته و جدید زن امروزی را نمایان می‌سازند. 

کارتیه 
 

شرکت مشهور فرانسوی که جواهرات منحصر به فرد و بی نظیرش دنیا را مجذوب خود ساخته است، همواره سعی دارد تا با ارائه کلکسیون‌های جدیدش در قلمرو رقابت، حاکمیت‌اش را به اثبات برساند. 

کلکسیون "دلیکس کارتیه Delices Cartier"، تحت عنوان "اوپاسopus " با به نمایش گذاشتن جاذبه گلبرگ‌ها چشم‌انداز زیبایی از بهار را به تصویر می‌کشاند. 
با غوطه ور شدن در میان امواج نورانی سنگ‌های زیبا و گران‌بها به مجموعه ای از گردن‌بندهایی با طرح گل، حلقه، آویز، گوشواره و نیم تاج‌هایی بر می‌خوریم که نحوه انتخاب سنگ‌های موجود در آن به راستی حیرت انگیز است و موجب شادی و شعف فراوان‌ می‌شود، آنچنان‌که گویی در زیر چتر، پرتو ملایم سپیده دم وجودتان را از هر نوع آلودگی شستشو می‌دهند و این سنگ گارنت‌های ماندارین، کوارتز، تورمالین‌های صورتی، آماتیست لاوندر، پریدوت، آکوامارین، سفایرهای صورتی، تساوریت، گارنت، برلیان های سبز و زرد یاقوت و الماس‌های پر تلالو و درخشان هستند که با تراش‌های متفاوت خود همانند تراش برلیان، گلابی، کابوشن، هلال ماه، ایفای چنین نقش و وظیفه خطیری را بر عهده دارند. 
طرح‌هایی با ماهیت زنانه در قالب گوشواره‌هایی آویخته به گوش خریدار که با درخشش فوق‌العاده‌شان تحت تاثیر گوهرهای قیمتی که با ترتیبی متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند به این کلکسیون، شکوهی چشمگیر بخشیده‌اند و حلقه‌ای مملو از سنگ‌های قیمتی با جذابیتی مفتون کننده که لحظه‌ای افکارمان را به حال خود رها نمی‌سازد. 

شوپارد 
"هات جویلری Haute joaillerie" جهانی است که در آن هر گونه افراط کاری و هنجار وجود دارد و قانون مورد بی اعتنایی قرار می‌گیرد. از جمله خصوصیاتی که در آثار شوپارد، سرمدار این قلمرو جادویی دیده می‌شود عبارت است از: اصالت، تکامل، و بی عیب و نقص بودن، باشکوه و لوکس و زیبا جلوه کردن که در هر فصلی به صورتی مسحور کننده جلوه‌گر می‌شود. 

در "بازل ورلد Basel world" شوپارد حلقه‌ای مزین به الماس و سفایر که بر روی آن سفایر آبی 31 قیراطی با طرح قلب و 1250 برلیان درخشان نصب شده بود را در معرض تماشای دیدگان مجذوب تماشاچیان قرار داد. این کلکسیون به تبعیت از ترکیب درخشان شامپانی، یک جفت گوشواره آویز مانند کوتاه مزین به الماس سفید و صورتی را عرضه داشته است که از 2 الماس گلابی شکل تشکیل شده است. گوشواره‌های لوستر مانند یک جفت گوشواره سفایر "بریولیت Briolette" چند رنگ را به نمایش می‌گذارند که به کلکسیون "کوپاکابانا Copacabana" تعلق دارد و از حلقه‌های هم مرکزی ترکیب یافته است که در عین حال منگوله‌ای از سنگ‌های قیمتی در پایین آن آویزان است. دست‌بند مزین به الماس و سفایرهای بسیار مرغوب نیز با 105 سفایر به وزن 272 قیراط و 126 الماس زینت داده شده است. 

استفان هافنر 

یکی از با شکوه‌ترین کلکسیون‌های جواهر که در سال کنونی در نمایشگاه "بازل ورلد" به نمایش گذاشته می‌شود "ونوس  Venus" است که الهام گرفته از نقاشی مشهور عصر رنسانس "الاپریما ورای eLa primaverai" (تولد ونوس) متعلق به "باتی سیلس Botticelliis" است و در آن الهه عشق روم در قالب بهار به تصویر کشیده می‌شود و بر مبنای این نگرش گردن‌بند، آویز، گوشواره و حلقه با به‌کارگیری ترکیبی از مرواریدهای ساوت سی، الماس‌های گلابی شکل و طلا، طراحی می‌شوند. برای مثال: حلقه‌های موجود در آن طلای سفید پیچ در پیچی که پوشیده یا از یاقوت و الماس می‌باشد را همانند شکوفه گل رز به نمایش می‌گذارد. 

گل‌ها و پروانه‌ها در هنر ظریف طراحی حلقه‌ها و گوشواره‌ها، زندگی دوباره‌ای می‌یابند. آنچه نظر شما را معطوف می‌کند قدرت و نفوذی است که جواهرات هافنر از خود متصاعد می‌سازند. در قطعات دیگر جواهر، شاهد ساقه‌های پر پیچ و تاب و دوگانه با گل‌های ظریفی هستیم که همراه با گوشواره‌های متناسب با خود زینت بخش گردن شما هستند. 



گراف  

مدل‌های زیبا و رنگارنگ "گراف" در قالب مجموعه‌ای حاوی دست‌بند، گوشواره، حلقه و گردن‌بند، درخشش چشمگیر الماس زرد را به نحوی شگفت انگیر نمایش می‌دهند. آثار بی‌شمار و فراوانی که هر یک بازتاب احساسات تند و پر شوری هستند و مظهر متخصص و مهارت در تصویر زیبایی‌های دست نخورده و بکر به شمار می‌آیند. 
مجموعه با شکوهی از حلقه‌های بی‌نظیر، مزین به سنگ‌هایی که با تراش‌های گلابی، بیضی و پر نورشان بر جذبه آثار "گراف" افزوده‌اند. هر یک از سنگ‌های درخشان توسط تعدادی از الماس‌های سفید با تراش برلیان طبقه‌بندی می‌شوند تا نقش اصلی آن به ویژه الماس برجسته تر جلوه‌گر شود. گردن‌بند مزین به الماس‌های زرد بسیار شفاف با طرح ساده و چشمگیر خود که گردن خریدار را با الماس‌های براق به شکل منحنی زینت می‌دهد (هر یک از آن‌ها به علت طرح گلابی مانندشان انتخاب شده‌اند)، در نهایت به سنگ زرد حاوی تراش کاشن حیرت انگیزی منتهی می‌شوند که از آن آویزان است. شما با یک نظر می‌توانید به این علت که چرا "گراف" بر دنیای Bling سلطه دارد، پی ببرید. 

پاس پالی 

پاس پالی پیشگام طرح‌های مزین به مروارید و تولید کننده انواع گردن‌بند، زنجیر، گل سینه، آویز، حلقه و گوشواره‌های مختلف جواهر نشان آویز مانند و یا به شکل چلچراغ با عرضه کلکسیون عدن Eden، باغ اسرارآمیزی از شگفتی‌های فرح بخش طبیعت را به معرض تماشا گذاشت. از جمله یکی از قطعات سحرآمیز، شکوفه‌های زیبایی هستند که با یاقوت‌های قرمز پررنگ آراسته شده‌اند و جذابیت گردن‌بند ظریفی را که با 2 مروارید گران‌بها "ساوت سی" آویزان تزیین شده است را دو چندان کرده‌اند. هماهنگی این گردن‌بند با گوشواره‌های آویز مانند، اوج هنرمندی استاد کاران ماهر را می‌رساند. از این رو کسانی که درک هنری دارند گوشواره‌های نگین‌دار فوق‌العاده چشمگیر و آویز هماهنگ با آن را که به زنجیری حاوی دو قسمت متصل است و از سفایرهای آبی، الماس، مرواریدهای ساوت سی و طلای سفید تشکیل شده است با شکوفه‌هایی که گلبرگ‌هایش آزادانه بر هر سو گشوده می‌شوند را برمی‌گزینند. 

آثار شکوهمند دیگر موجودات در کلکسیون "عدن" نیز بیانگر جایگاه رفیع طراح و دور اندیش و موقعیت ممتاز "پاس پالی" است. 


 

روبرتو کوین 

یکی از مشهورترین طراحان عصر کنونی که آثارش از شور و هیجان سنگ‌های قیمتی بهره‌ای فراوان برده است، روبرتو کوین است. حتی کلکسیون او نیز تحت عنوان "روزز هاوت Roses Haute " از این شرایط بی‌نصیب نمانده است. او جواهراتی بی‌نظیر را در قالب ترکیبی چشمگیر از سنگ‌های قیمتی و طلای سفید با طرح شکوفه‌های پیچ در پیچ گل رز به نمایش می‌گذارد که با هر نوع مد هماهنگی دارند. 

گل سینه‌ای ظریف، ساخته شده از طلای سفید، سفایر و تساوریت با ماهیتی رمانتیک و سحرآمیز کلکسیونی زنانه را ترسیم می‌کند و در عین حال، گوشواره‌ها و حلقه جذاب طلای سفید و الماس‌های سفید رنگ را در هم می‌آمیزد. 

پاسکوئل برونی 

طراحی بسیار اصیل، و پر احساس با کارهای متنوع و رنگارنگ، شرکت طراحی ایتالیایی یعنی "برونی" را واداشته است تا در قلمرو و تاریخ جواهرات از جایگاه ممتازی برخوردار شود. 

در سال جدید، این شرکت دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد، به این منظور 3 کلکسیون جدیدش را با اعتماد به نفس به نمایش می‌گذارد که شامل "چارمز دری کوردی "charms deiricordi، "آمورگلد "Amore Gold و "سی سی "sissi شده و در نمایشگاه بازل ورلد در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند.
کلکسیون با شکوه "سی سی" حاوی جذاب‌ترین گوشواره، حلقه و آویزها، بازتاب طبیعتی پر شور و زنانه است که حلقه‌هایش پیروزمندانه سنگ‌های قیمتی را در برگرفته و رشته باریکی از قلب‌ها و ستاره‌هایی از الماس احاطه‌شان کرده است.
ترکیب طلای سفید، زرد و قرمز، الماس و سنگ‌های قیمتی همچون کوارتز لیمویی، آماتیست و توپاز در قالب طرح‌هایی زیبا و درخشان در نظر زنانی که خود را می‌شناسند و به راز زن بودن شان پی برده‌اند، وسوسه انگیز جلوه می‌کند. 

تیفانی 

عنوانی که یادآور آثاری حیرت انگیز تحت تاثیر مهارتی فوق‌العاده است. تیفانی خواهان به نمایش گذاشتن جواهراتش در قالب طرح‌هایی برجسته است و کلکسیون "استیت منت statement" او حاکی از چنین تقاضایی است. 

سنگ‌های دست‌چین شده به صورت رنگین کمانی از رنگ‌های خیره کننده بر روی حلقه‌هایی از طلای سفید، نقش اصلی نمایش را به خود اختصاص می‌دهند و به این ترتیب با جلوه برجسته، با ابهت و چشمگیرشان چشم‌ها را خیره می‌کنند. 
جواهراتی که با برلیان‌های بی‌عیب  و نقص احاطه شده‌اند همچنان توانمند و زینت بخش انگشتان خریدارند، گویی آمال و آرزوهایش را بازگو می‌کنند. 
با مشاهده رنگ سبز تند پریدوت، آبی لاجوردی و جادویی آماتیست و آبی سفایر و آکوامارین یا طلایی ملایم توپاز، انتخاب یکی از میان آنان بسیار دشوار است و این خصوصیت ذاتی تیفانی است که همواره در اندیشه وسوسه نمودن ما است. 

لیوالی 

این شرکت خرده فروش مستقر در دبی، با عرضه جواهرات پرفروش که زیبایی شگفت انگیزشان نظرها را مضمون خود کرده‌اند، هم اکنون نیز نبض بازار را در دست دارد. 
کلکسیون‌های جدید آن مرکب از حلقه‌های بی نظیری هستند که هر یک به نوعی ترکیب حیرت انگیز سنگ‌های قیمتی و دست‌چین شده را با طلای سفید نمایش می‌دهند. در یکی از برجسته‌ترین آثار آن شاهد شاخه‌ای از برلیان‌های الماس هستیم که برگ‌های توپاز گلابی شکل آن بر روی انگشت جلوه ای دلربا و فوق‌العاده چشمگیر بخشیده است. در حالی‌که حلقه آن، تولیدی از "برازیل Brazeel" طرح پویا و برجسته است و به داشتن سنگی درشت می‌بالد، سفایر آبی خیره‌کننده‌ای درخشش الماس آن را از هر سو احاطه کرده است. از طرف دیگر "ساکورانا لیالی" یکی از جاذبه‌های دیگر مرواریدهای درخشان است که قلب حلقه‌ای مرکب از گلبرگ‌هایی را در برگرفته است که پوشیده از سنگ‌های آماتیست و الماس هستند. بی تردید با مشاهده آن در جای خود میخکوب می‌شوید و در اندیشه عظمت چنین هنری فرو می روید. 

اچ – استرن  

با ذکر نام‌های مشهوری همچون: اوا لانگورای، "تری هاچر Teri Hatcher"، "بیونس نولس Beyonce Knowles" از میان طرفداران، این شرکت جواهرسازی آمریکایی از سال 1945 به بعد با جواهراتی که به سنگ‌های برزیلی مزین شده اند، دنیا را مفتون خود ساخته است. 

امسال کلکسیون "ردکارپت Red carpet" شاهکاری شامل 59 قطعه جواهر به ارزش 6م یورو را به نمایش گذاشته است. 2 اثر با ارزش دیگری که شامل سنگ‌های توپاز امپریال می‌شوند در قالب کلکسیون‌هایی به تعداد محدود و به طور انحصاری برای خاورمیانه همراه با 2 مجموعه حاوی 6 قطعه جواهر مختلف توسط این شرکت ارائه خواهند شد. این نوع توپاز گران‌بها تنها در منطقه "اوروپرتو ouro preto"، "مینا گریس Mina Gerais" برزیل یافت می‌شود و در گذشته، بسیار مورد توجه خاندان‌های سلطنتی قرار داشت. گردن‌بند حاوی آن نیز حاوی برگ‌های ظریف و با شکوهی است که در قالب طرحی دو تایی و اشک مانند مرکب از 7 سنگ درشت توپاز امپریال عرضه می‌شود، اثری هنرمندانه که تاثیر جادویی‌اش انکار ناپذیر است.



اتوپیا 

جادوی طرح‌های آن، چنان است که گویی سنگ‌ها در کلکلسیون "کیورسن curious" در هاله‌ای از نور شناورند.
گزینش دلپذیری از سنگ‌های قیمتی و هوس انگیز در رنگ‌ها چنان زیبا است که آرزو می‌کنید همواره و برای همیشه آنان را در اختیار داشته باشید.
برای مثال: طراوت و هیجان انگیز بودن گل سینه اسپیلا مزین به مروارید درشت ساوت سی و لایه‌های لطیف و ساتن مانند طلای سفید و الماس که در میانشان گوهرهای درخشانی به شکل گلابی در رنگ‌های مختلف صورتی تعبیه شده است ما را با عظمت هنری بیش از پیش آشنا می‌کند.
شما ممکن است با دست‌بند موج مانندی از طلای سفید و آراسته شده به برلیان رو به رو شوید که از 2 خط موازی که در نهایت با خطوط پرپیچ و تاب به یکدیگر پیوند می‌خورند تشکیل شده است و مرواریدهای بسیار جذاب ساوت سی و گوهرهای ظریف و کوچک آبی و صورتی رنگی را به نمایش می‌گذارد. گوشواره‌های چلچراغ، مانند دسته‌های گلی هستند که سنگ‌های قیمتی را همراه با یک مروارید طلایی ساوت سی گوهر محبوب اتوپیا در خود جای داده‌اند. 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین